History of Shinobi

Można Grać! Ale Prace nadal Trwają!

Ogłoszenie




tekst alternatywny


Masz sprawę do administracji : KLIKNIJ

Zalecane przeglądarki : Mozilla Firefox ; Opera ; Google Chrom.
Odradzana przeglądarka : Internet Explorer.

Pamiętaj, że to nie ilość postów świadczy o graczu, a ich treść !

Tekst alternatywny Zareklamuj nas ! Jeżeli grasz w inną grę, to wystarczy że wstawisz poniższy kod do podpisu, aby to zrobić, skopiuj poniższy kod i wklej do sygnatury na innym forum :
[URL=http://www.historyofshinobi.pun.pl/][img]http://oi54.tinypic.com/2ijhgk8.jpg[/img][/URL]
Tekst alternatywny


Tekst alternatywny Robisz misje ale nic z tego nie masz ? Zgłoś się do administracji i poproś o specjalną funkcję "Misjonasz" i ciesz się z bonusów płynących z prowadzenia misji.

Tekst alternatywny Zaczynasz jako bezklanowiec ? Twoje punkty wytrzymałości na start wynoszą 15 !!

Tekst alternatywny Jeżeli dopiero rozpoczynasz grę, to pamiętaj, że jesteś Geninem - a wszystkie informacje jak zacząć znajdziesz w pierwszym dziale, bądź klikając na powyższy obrazek.

Spis Kage

ho
kaze
cho
Aktualnym HoKage jest ...
Aktualnym KazeKage jest ...
Aktualnym ChaKage jest ...

#1 2010-09-07 12:30:24

Yoh

Administrator

Zarejestrowany: 2010-09-05
Posty: 128
Punktów :   

Genjutsu [Iluzja]

http://anyfiles.pl/public/img/gen_0.png



Techniki Rangi E i D



Bunshin no Jutsu

   * Nazwa: Bunshin no Jutsu (jap. 分身の術, dosł. "Technika Replikacji"?)
   * Rodzaj: ranga E, uzupełniająca
   * Chakra: 15 punktów x 1 klon

Technika tworząca niematerialne klony użytkownika, które są prostą iluzją. Automatycznie znikają gdy zostaną przez coś lub przez kogoś trafione. Klony mogą zostać rozpoznane od oryginału po tym, że nie wpływają one w żaden sposób na otoczenie.


Narakumi no Jutsu

   * Nazwa: Magen: Narakumi no Jutsu
   * Rodzaj: ranga D, uzupełniająca, krótki zasięg (0-5m)
   * Chakra: 40 punkty

Technika polegająca na tym iż osoba, która wpadnie w tę iluzję widzi przerażające wizje.


Kanashibari no Jutsu

   * Nazwa : Kanashibari no Jutsu
   * Rodzaj: ranga D, uzupełniająca, krótki zasięg (0-5m) i średni zasięg (5-10m)
   * Chakra: 60 punktów
   
Jest to technika polegająca na stworzeniu wielkich iluzjonistycznych tygrysów, aby sparaliżować przeciwnika.


Jubaku Satsu

   * Nazwa: Jubaku Satsu
   * Rodzaj: ranga D, uzupełniająca, krótki zasięg (0-5m)
   * Chakra: 55 punktów

Technika polega na tym, że użytkownik znika a za przeciwnikiem pojawia się jakaś roślina która go związuje, dusząc go. Wtedy użytkownik może zadać cios.


Techniki Rangi C



Kokohi no Jutsu

   * Nazwa: Kokohi no Jutsu
   * Rodzaj: ranga C, uzupełniająca, długi zasięg (5-10m)
   * Chakra: 75 punktów

Bardzo prosta technika pozwalająca na zamianę danego przedmiotu w celu zmylenia wroga.


Kori Shinchū no Jutsu

   * Nazwa: Kori Shinchū no Jutsu
   * Rodzaj: ranga C, uzupełniająca, długi zasięg (5-10m)
   * Chakra: 80 punktów

Osoby, które wpadną w tę iluzję mają wrażenie krążenia w kółko po danym obszarze.


Techniki Rangi B



Kasumi Jūsha no Jutsu

   * Nazwa: Kasumi Jūsha no Jutsu
   *Rodzaj: ranga B, uzupełniająca, krótki zasięg (0-5m)
   * Chakra: 90 punktów

Osoba wykonująca tę technikę tworzy od kilku do kilkunastu klonów, które mogą rzucać różnorodną bronią. Klony można pokonać, ale nie zniszczyć.


Nemuri

   * Nazwa: Nemuri
   * Rodzaj: Ranga B, uzupełniająca
   * Chakra: 145 punktów

Technika polegająca na prostym dotknięciem pleców przeciwnika i pogrążeniu go w głęboki sen. Wymaga kontaktu z przeciwnikiem więc atak ten nie jest przydatny w walce. Stosowany był podczas ataku na Konohę przez Kabuto.


Mateki  

   * Nazwa: Mateki
   * Rodzaj: ranga B, uzupełniająca, krótki zasięg (0-5m)
   * Chakra: 165 punktów

Za pomocą muzyki z fletu, na którym gra Tayuya może wprowadzić przeciwnika w trans zaburzając tym samym jego jutsu podczas ataku, dzięki czemu nie możne on wykonać żadnego ruchu.


Techniki Rangi A



Kokuangyo no Jutsu

   * Nazwa: Kokuangyo no Jutsu
   * Rodzaj: ranga A, uzupełniająca, długi zasięg (5-10m)
   * Chakra: 170 punktów

Tworzy iluzje całkowitej ciemności. W takiej pułapce przeciwnik nie jest w stanie zablokować jakiegokolwiek ataku


Nehan Shōja no Jutsu

   * Nazwa: Nehan Shōja no Jutsu (jap. 涅槃精舎の術, dosł. "Technika Świątyni Nirwany"?)
   * Rodzaj: Ranga A, uzupełniająca
   * Chakra: 200 punktów

Inna odmiana techniki Nemuri. Jednak zaletą jest to że nie potrzebuje kontaktu z ciałem oraz usypia bardzo dużo osób. Postać zahipnotyzowaną można przebudzić używając techniką Kai.


Nie odpowiadam na żadne pytania odnośnie forum na gg, po to jest specjalny wątek u góry !

Offline

 
Partnerzy :

Wszystkie odcinki Naruto po polsku można znaleźć tutaj: Naruto.

Best PBF Toplista-Gier TopLista Naj Stron ANIME I MANGI

Bushi, droga wojownika

Nasz banner


tekst alternatywny

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.186 seconds, 11 queries executed ]