History of Shinobi

Można Grać! Ale Prace nadal Trwają!

Ogłoszenie




tekst alternatywny


Masz sprawę do administracji : KLIKNIJ

Zalecane przeglądarki : Mozilla Firefox ; Opera ; Google Chrom.
Odradzana przeglądarka : Internet Explorer.

Pamiętaj, że to nie ilość postów świadczy o graczu, a ich treść !

Tekst alternatywny Zareklamuj nas ! Jeżeli grasz w inną grę, to wystarczy że wstawisz poniższy kod do podpisu, aby to zrobić, skopiuj poniższy kod i wklej do sygnatury na innym forum :
[URL=http://www.historyofshinobi.pun.pl/][img]http://oi54.tinypic.com/2ijhgk8.jpg[/img][/URL]
Tekst alternatywny


Tekst alternatywny Robisz misje ale nic z tego nie masz ? Zgłoś się do administracji i poproś o specjalną funkcję "Misjonasz" i ciesz się z bonusów płynących z prowadzenia misji.

Tekst alternatywny Zaczynasz jako bezklanowiec ? Twoje punkty wytrzymałości na start wynoszą 15 !!

Tekst alternatywny Jeżeli dopiero rozpoczynasz grę, to pamiętaj, że jesteś Geninem - a wszystkie informacje jak zacząć znajdziesz w pierwszym dziale, bądź klikając na powyższy obrazek.

Spis Kage

ho
kaze
cho
Aktualnym HoKage jest ...
Aktualnym KazeKage jest ...
Aktualnym ChaKage jest ...

#1 2010-10-05 12:20:03

 Qurssi

http://img833.imageshack.us/img833/3227/genin.png

Zarejestrowany: 2010-09-17
Posty: 111
Punktów :   15 

Opisy Paktów

Pakt z Orłami
Orły- podrodzina ptaków z rodziny jastrzębiowatych. Obejmuje gatunki drapieżne, jednak jeśli to możliwe, zjadające również padlinę, zamieszkujące cały świat .Samice Orłow sa wieksze od samcow ,upierzenie
obu płci jest jednakowe .przewarznie spotykamy orly brązowe czarne oraz białe,Samice znoszą do 2 jaj
które wysiaduja 50 dni.


Pakt ofiaruje uzytkownikowi 20 % predkosci .oraz 200 ptk. Chakry



Kchyose no Jutsu

RANGA D :

Orli posłaniec
Mały zwinny i szybki ptak .uzywany do szybkiego komunikowania sie
przekazujac mu nasza chakre ptak leci szybciej
Przywołanie: 50
http://img826.imageshack.us/img826/6406/orzelbielikmaly1.jpg

RANGA C :

Orli Wojownik
Sredniej wielkosci ptak .Zasiada na ramienu Własciciela
ma bardzo tawrdy haczykowaty dziób .przywiazuje sie
do własciciela broniac go ponad wszystko
Posiada techniki Futtonu
~~ Kamaitachi ~~ 80
~~ Daitoppa ~~ 60
ptak wytrwarza podmuch wiatru machajac skrzydłami
przywołanie: 100
http://img194.imageshack.us/img194/2277/orzelbielikgoryzwierzet.jpg
RANGA  B :

Orli król
orzeł wielkoscia dorównoje człowiekowi
dumny ptak atakuje swym poterznym dziobem
jest odporny na ninjutsu rangi D i C
nielubi swego własciciela ,trzeba miec do niego nerwy
Posiada techniki Futtonu
~~ Dai Kamaitachi ~~ 90
~~ Kami Oroshi ~~ 100
ptak wytrwarza podmuch wiatru machajac skrzydłami
przywołanie: 150
http://img823.imageshack.us/img823/8073/335dg.jpg

RANGA A :

Orla Królowa
ptak wiekszy od człowieka
własciciel moze swobodnie na nim stanac
by "oswoic" królową potrzeba wiele dni
posiada techniki futtonu:
~~ Atsugai ~~ 180
~~ Tatsu no Ooshigoto ~~ 150
~~ Senpou  Fuuton Sunabokori ~~ 180
ptak wytrwarza podmuch wiatru machajac skrzydłami
przywołanie: 200
http://img268.imageshack.us/img268/2871/orzelprzedni.jpg



Techniki paktu

D:
Oroha-podmuch wiatru przyspiesza ruchy uzytkownika o 20%
50
Ugen-podmuch wiatru zwieksza wysokosc skoków uzytkownika o 20%
50
C:
Unaharama-Prędkosc i zwinnosc zwieksza sie o 10% 80
B:
Anehishima-Uzytkownikowi wyrastaja skrzydła dzieki czemu dostaje zywioł powietrza
z mozliwoscia wykozystania jutsu do RANGI B włacznie
150
Orenae-uzytkownik dostaje mozliwosc mowy ptaków
100
A:
OreMod-uzytkownik zamienia sie w ptaka co niszczy 60% chakry
mozna sie odmienic po 24h
60%

Ostatnio edytowany przez Qurssi (2010-10-05 14:26:43)


http://i56.tinypic.com/1zpnz3s.jpg
http://img199.imageshack.us/img199/6353/qurssi.png

Offline

 

#2 2010-10-07 16:20:46

Yoh

Administrator

Zarejestrowany: 2010-09-05
Posty: 128
Punktów :   

Re: Opisy Paktów

jest ok, zatwierdzam - choć wątek przeniosę później do specjalnego działu.


Nie odpowiadam na żadne pytania odnośnie forum na gg, po to jest specjalny wątek u góry !

Offline

 

#3 2010-10-07 16:22:47

 Qurssi

http://img833.imageshack.us/img833/3227/genin.png

Zarejestrowany: 2010-09-17
Posty: 111
Punktów :   15 

Re: Opisy Paktów

bardzo diekuje ^^ czyli dostałem ten pakt ^^


http://i56.tinypic.com/1zpnz3s.jpg
http://img199.imageshack.us/img199/6353/qurssi.png

Offline

 

#4 2010-10-07 17:14:46

Yoh

Administrator

Zarejestrowany: 2010-09-05
Posty: 128
Punktów :   

Re: Opisy Paktów

niech będzie


Nie odpowiadam na żadne pytania odnośnie forum na gg, po to jest specjalny wątek u góry !

Offline

 

#5 2010-10-07 17:43:34

 Qurssi

http://img833.imageshack.us/img833/3227/genin.png

Zarejestrowany: 2010-09-17
Posty: 111
Punktów :   15 

Re: Opisy Paktów

dziuekuje postaram sie ..wytrenuje sie na dobrego
orła ^^


http://i56.tinypic.com/1zpnz3s.jpg
http://img199.imageshack.us/img199/6353/qurssi.png

Offline

 

#6 2010-10-08 20:43:42

Soivon

http://img833.imageshack.us/img833/3227/genin.png

3987684
Zarejestrowany: 2010-09-12
Posty: 66
Punktów :   

Re: Opisy Paktów

narazie nie masz paktu

Offline

 

#7 2010-10-09 07:35:18

 Qurssi

http://img833.imageshack.us/img833/3227/genin.png

Zarejestrowany: 2010-09-17
Posty: 111
Punktów :   15 

Re: Opisy Paktów

podpisze jakos fabularnie i bede miał

po evencie .(bedziesz tym ktory mi go przekaze?)


http://i56.tinypic.com/1zpnz3s.jpg
http://img199.imageshack.us/img199/6353/qurssi.png

Offline

 

#8 2010-10-09 15:13:53

Sathrond

Moderator

Zarejestrowany: 2010-09-19
Posty: 48
Punktów :   

Re: Opisy Paktów



                                             

PAKT PAJĄKÓW

                                                   


Pająki cechuje to ,że mogą zaatakować wroga dodatkowo genjutsu.(czym silniejszy pająk tym silniejsza technika. Gdy właściciel ma specjalizację genjutsu techniki stają się 2 razy silniejsze)
.............................................................................................................................................................   

pająk plujący pajęczyną

ranga posiadacza  : genin+
techniki : Bunshin no Jutsu,Narakumi no Jutsu ( techniki rangi D )
Pająk wielkości kota ,plujący pajęczyną która jest niezwykle klejąca i może unieruchomić przeciwnika.
80 pkt chakry
ilość chakry pająka 50 pkt chakry
                     
..............................................................................................................................................................


pająk plujący kwasem

ranga posiadacza  :  chunnin+
techniki: Jubaku Satsu, Kanashibari no Jutsu ( techniki rangi D)
Pająk wielkości wilka który używa do ataku kwas przeżerający skórę.

200 pkt chakry
ilość chakry pająka 120
..............................................................................................................................................................                                                           
 
pająk plujący trucizną

                                                         
techniki : Kori Shinchū no Jutsu  , Kokohi no Jutsu (techniki rangi C)
ranga posiadacza : jonnin+

pająk wielkości byka który atakuje zabujczą trucizną
I Runda po ataku trucizną przeciwnik prawie nic nie widzi i czuje że jego część ciała zaatakowana przez pająka zaczyna gnić
II Runda Przepływ chakry w 50 % zatrzymany tracenie czucia w nogach i rękach.
III Runda 0% chakry zatrzymana praca serca spowodowana trucizną i natychmiastowy zgon.

400 pkt chakry
ilość chakry pająka 250 pkt
..............................................................................................................................................................


Czarna Wdowa

techniki:   Kokuangyo no Jutsu ( technika rangi A)           
ranga posiadacza sannin+
Ogromny pająk wielkości domu który wytwarza wyżej podane pająki strasznie ciężko go pokonać ponieważ całą część jego ciała pokrywa pancerz.

1000 pkt chakry
ilość chakry pająka: 500 pkt chakry




wygląd przeklętej pieczęci pająka:
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQyYuNgWQfXRHORI7fVIH9DwZGPzmSE6eDk4PkO5R7iVtEEGq6e

Ostatnio edytowany przez Sathrond (2011-01-07 08:57:03)

Offline

 

#9 2011-01-02 10:27:17

Yoh

Administrator

Zarejestrowany: 2010-09-05
Posty: 128
Punktów :   

Re: Opisy Paktów

Super - zatwierdzam !


Nie odpowiadam na żadne pytania odnośnie forum na gg, po to jest specjalny wątek u góry !

Offline

 

#10 2011-01-05 19:22:09

Sathrond

Moderator

Zarejestrowany: 2010-09-19
Posty: 48
Punktów :   

Re: Opisy Paktów

Dodatkowe techniki przy użyciu pająków przez użytkowników tego paktu( Do użycia tych technik trzeba mieć CS wersje przemieniająca w pająka):
ranga D
Kumo Nento-Emitując strumień pajęczyny ze swoich ust Kidōmaru łapie przeciwnika pozwalając mu na unieruchomienie go.Technikę może użyć także użytkownik tego paktu po opanowaniu 1 summona
http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20100729142511/naruto/pl/images/thumb/6/6d/Kumonento.jpg/250px-Kumonento.jpg
50 pkt chakry

ranga C
Kumo Sōkei-Kidōmaru można wysyłać za pomocą swojej chakry pajęcze sieci, aby natychmiast wykryć wszelkie podejścia przeciwników, którzy je dotkneli. Są one rozłożone w bardzo wielu miejscach, więc użytkownik może wyczuć nawet najmniejsze zakłócenia. Choć linki są cienkie są bardziej wytrzymała od staku. Technika ta jest szczególnie przydatna na terytorium wroga, umożliwiając Kidōmaru odpoczynek pozostając nadal na straży.
http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20100728181332/naruto/pl/images/thumb/f/f0/Kumosokei.jpg/250px-Kumosokei.jpg
50 pkt chakry


Kumo Sōka-Specjalna sieć tworzona w ustach Kidoumaru. Wypuszcza potem cienką sięć, które mogą być tworzone w ułamku sekundy, więc zwiększa to szanse na złapanie przeciwnika w nią. Technika ta jest przydatna na wielu wrogów. Przeciwnik dzięki tej technice może zostać przyklejony do drzewa.
http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20100730121937/naruto/pl/images/thumb/f/f8/Kumosoka.png/250px-Kumosoka.png
50 pkt chakry
ranga B
Kumo Shibari-Po zebraniu pajęczyny w ustach, Kidōmaru wypluwa ją tworząc gigantyczną sieć wokół ofiar. Technika staje się gigantycznym więzieniem, z którego trudno uciec, ponieważ zbudowane są z chakry.
http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20100729150727/naruto/pl/images/thumb/a/a4/Kumoshibaru.jpg/250px-Kumoshibaru.jpg
120 pkt chakry

Kumo Mayu-Technika polega na uwięzieniu przeciwnika w kokon z pajęczej sieci. Jest on wtedy otwarty na wszystkie techniki.
http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20100729154128/naruto/pl/images/thumb/2/2c/Kumomayu.jpg/250px-Kumomayu.jpg
80 pkt chakry


Kumosōkai-Za pomocą pajęczej sieci ninja obezwładnia przeciwnika, unieruchomiając go niczym pająk swoją ofiarę. Teraz wystarczy już tylko wykończyć wroga. Nić wykonana jest z chakry, tak, aby nic ani nikt nie mógł jej przeciąć czy naruszyć w inny sposób.
http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20100728175814/naruto/pl/images/thumb/d/dd/Kumosokai.jpg/250px-Kumosokai.jpg
chakra 120 pkt chakry
ranga A
Amagumo-Przed rozpoczęciem tego jutsu, Kidōmaru przyzywa wielkiego pająka, na wcześniej stworzonej sieci. Z odwłoku pająka wychodzi kokon, który przykleja się do sieci. Kidōmaru przecina go i wylatują z niego tysiące mniejszych pająków poprzyczepiane do kokonu nićmi z chakry, którymi później otaczają przeciwnika
http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20100819170559/naruto/pl/images/thumb/6/6b/Rain_of_Spiders.jpg/250px-Rain_of_Spiders.jpg
chakra 250
ranga S

Offline

 
Partnerzy :

Wszystkie odcinki Naruto po polsku można znaleźć tutaj: Naruto.

Best PBF Toplista-Gier TopLista Naj Stron ANIME I MANGI

Bushi, droga wojownika

Nasz banner


tekst alternatywny

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.080 seconds, 9 queries executed ]